faceod | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 15
Статус: Offline
| Науково - практична конференція "PR СЬОГОДНІ" Конференція "PR СЬОГОДНІ" у Києві
Дати проведення: 13-14 червня 2012 року Вартість участі: 2800 грн. Місце проведення: м. Київ, Cubic center, вул. Шолуденка, 3, 6 пов, конференц-зал "Панорама".
Для участі телефонуйте: (063)664-18-08 TOP Class
Public Relations сьогодні - це складні механізми організації та хльосткі посили, грамотна міфотворчість, вигострене смисло- і словотворчість, це витончені диверсії та провокації, швидкодія та протистояння, боротьба з індиферентністю адресата. Від того, наскільки вправно ви володієте громадською думкою, часто залежатиме успішність вашого бізнесу, а отже оволодіти навичками сучасних комунікацій - це завдання будь-кого, хто прагне до лідерства.
Керує світом не стільки той, хто володіє інформацією, а хто правильно її викладає!
Щоб правити світом, необхідно наступне:
ставити перед собою правильні цілі та завдання; визначати цільову аудиторію, грамотно планувати PR-кампанію, а також підбирати актуальні засоби комунікації; вміти долати інертність аудиторії; створювати інтригуючі інформаційні приводи; навчиться психометодикам під час написання текстів; працювати з соціальними медіа для створення чуток, міфів і легенд; правильно організовувати роботу зі ЗМІ; оцінювати ефективність проведеної PR-кампанії.
Про доповідачів:
Олексій Ковжун, Медіаконсультант
Після першого досвіду роботи зрозумів, що працювати не любить. Відтоді займається тільки тим, що було цікаво. Поп-музика, телебачення, реклама - і, нарешті, консалтинг. На візитці так і написано - Консультант. Щось середнє між фарбованою тіткою з Avon і візиткою Воланда в Булгакова.
Вадим Скуратовський, доктор мистецтвознавства, академік Академії мистецтв України
Досліджує соціальні та політичні процеси, його перу належить безліч статей у галузі культури та мистецтва, історії та літератури. Людина енциклопедичних знань, автор монографій "Історія і культура", "Проблеми авторства "Протоколів сіонських мудреців", "Генезис. Структура. Функція", "Екранні мистецтва в соціокультурних процесах ХХ століття"
Дмитро Роденко, директор і засновник групи компаній "Міжнародна Маркетингова Група Україна"
У маркетингу працює з 1999 року. Після закінчення Київського інституту інвестиційного менеджменту продовжив свій професійний шлях менеджером міжнародних проєктів, працював у спільному проєкті ООН і фонду "Відродження" "Інноваційний трамплін", а пізніше в First Tuesday Global Office і "Royal Holding". З 2003 року зосередився на створенні всеукраїнської дослідницької компанії, яка сьогодні входить до ТОП 10 національних дослідницьких компаній України за оборотом. Наразі компанією закінчено понад 350 дослідницьких проєктів.
Дмитро Золотухін, Незалежний експерт з питань бізнес-розвідки
Здобув спеціалізовану освіту. З 2003 року працює в інформаційно-аналітичній сфері, виконуючи завдання з пошуку, видобутку, систематизації та аналізу економічної інформації в різних галузях (нафтопереробка, машинобудування, військово-технічне співробітництво тощо). Проводить навчання розвідувальним методикам, їх застосуванню в бізнесі. Ідеолог і організатор конференцій з конкурентної розвідки в Києві InfoWars. Член Спільноти практиків конкурентної розвідки.
Ольга Ларіна, PR-консультант, іміджмейкер, SMM-експерт
Працює як з корпоративними, так і з індивідуальними клієнтами. Основні напрямки діяльності: digital PR, розробка PR-стратегії, створення і просування персонального бренду, проведення корпоративних сесій стратегічного PR-планування, послуги у сфері social media marketing, консультації з іміджмейкінгу. Авторка і ведуча лекцій із самопрезентації, персонального брендингу та курсу "PRактичний піар".
Ігор Солодов, Консультант компанії Pucelik Consulting Group
Один з учнів американського психолога Френка Р. Пьюселіка, як одного із засновників НЛП. Консультант у сфері комунікації. Понад п'ять років займається написанням текстів, використовуючи методики НЛП. Олена Болтушкіна, Професійний журналіст із десятирічним стажем роботи в традиційних і нових медіа, копірайтер, редактор, інфостратег
Володіє секретними відомостями про те, чому ніхто не хоче публікувати ваш пресреліз, і таємним знанням про те, як налагодити зі ЗМІ хороші стосунки. Веде цікавий блог про комунікації.
Геннадій Осипенко, Дизайнерка інтерфейсів, консультантка з бредингу та комунікацій, арт-директорка
Професійний досвід - понад 10 років. Веде також семінари з побудови архітектури інформації.
Віктор Зінченко, Керівник проєктів, NOBLET MEDIA CIS
Закінчив Київський національний університет імені Т. Шевченка за спеціальністю "Міжнародна інформація", спеціалізація "Зв'язки з громадськістю". Має досвід роботи у пресслужбі міністерства та в комерційних PR-структурах. З 2010 року - керівник проєктів у PR компанії Noblet Media CIS. Сфери діяльності: корпоративний PR, бренд комунікації, внутрішні комунікації, інтернет комунікації.
Сергій Нечипорець, PR директор компанії MTI
У рамках конференції наведе приклад реального кейса з аналізом інструментів і механіки просування. PR директор компанії MTI - одного з найбільших лідерів ринку інформаційних технологій. Також компанія володіє такими брендовими майданчиками, як Iнтертоп, Ecco, Geox, Bally, Clarks, Plato, Timberland, Vagabond, Braska, Mark O'Polo та ін.
Програма заходу:
13 червня (середа)
9:30-10:00 - Реєстрація, кава-брейк 10:00-10:30 - Від хрестоматійних прийомів PR до нових інструментаріїв, доповідь Олексія Ковжуна 10:30-11:00 - Мистецтво провокації, доповідь Вадима Скуратовського 11:00-12:00 - Цільова аудиторія: подолання інертності, доповідь Дмитра Роденка, директора і засновника групи компаній "Міжнародна Маркетингова Група Україна" 12:00-12:15 - Кава-брейк 12:15-13:30 - Планування кампанії: визначення цілей і завдань, підбір актуальних засобів комунікацій 13:30-14:30 - Обід 14:30-15:30 - Управління інфоприводами, доповідь Олени Болтушкіної 15:30-17:00 - Створення інформаційних приводів за допомогою НЛП, Ігор Солодов, компанія PCG (Pucelik Consulting Group) 17:00-17:15 - Кава-брейк 17:15-18:30 - Комунікації зі ЗМІ, практикум Віктора Зінченка, агентство Noblet Media CIS 19:00 - Закрита вечірка для піарників, клуб "START"
14 червня (четвер)
9:30-10:00 - Кава-брейк 10:00-11:00 - Інфографіка, архітектура веб-сайтів, доповідь Геннадія Осипенка 11:00-12:00 - Прикладна психологія: підготовка ефективних PR-матеріалів 12:00-12:15 - Кава-брейк 12:15-13:30 - Соціальні мережі: чутки, міфи, легенди, практикум Ольги Ларіної та Дмитра Золотухіна 13:30-14:30 - Обід 14:30-15:30 - Оцінка ефективності проведення кампанії 15:30-16:30 - Створення PR-кампанії від "А" до "Я": практикум 16:30-16:45 - Кава-брейк 16:45-17:15 - Бренд-кейс: аналіз інструментів і механіки просування, Сергій Нечипорець, PR директор компанії MTI 17:15-18:00 - Головні редактори провідних ЗМІ про типові помилки роботи PR-менеджера з інформаційними приводами
Вартість участі: 2800 грн. Включено кава-брейки, методичний матеріал. Після закінчення проєкту видається сертифікат.
|
|
| |