Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Одеський форум » МЕДИЦИНА, ЗДОРОВ'Я ТА КРАСА » Лікування в Одесі » Мануальна терапія » Вправити хребець Одеса (Вправити хребець Одеса)
Вправити хребець Одеса
Ярина Повідомлення # 1
одеський форум
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 54
Репутація: 0
Статус: Offline
Вправити хребець Одеса


Підкажіть, мені фахівця костоправа або мануального терапевта, який може вправити хребець в Одесі. Мені порадила подружка до когось звернутися, оскільки сильно мучать болі в ділянці попереку.

Підкажіть хорошого й недорогого фахівця. Буду дуже вдячна.
 
Galina Повідомлення # 2
одеський форум
Майор
Група: Користувачі
Повідомлень: 83
Репутація: 0
Статус: Offline
Я сама медсестра, тому розповім Вам для початку теоретичну частину.

Вправити хребець або міжхребцевий диск - це не завжди вирішення проблеми. Болі в спині, попереку, можуть бути через дві проблеми:
1) Це витікання міжхребцевого диска (протрузія або міжхребцева грижа), при якому затискається нервовий корінець, через що і виникає біль. У даному випадку треба вправлення - так звана мануальна терапія.
2) Це м'язові спазми (напруження або розтягнення м'язів), при цьому болять саме м'язи, але ми думаємо, що болить сам хребет. У разі м'язового спазму так звані вправлення нічим, на жаль, не допоможуть... У цьому разі краще звертатися до масажиста або до мануального терапевта, який практикує також і масаж.
До речі, в локалізації болю, за визначенням, відбувається м'язовий спазм так званих м'язів антагоністів (каретних м'язів), тому тільки мануальна терапія (вправляння хребців і дисків) не має хороших результатів без попереднього масажу.
Цитата Ярина ()
Підкажіть хорошого й недорогого фахівця. Буду дуже вдячна.