Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Одеський форум » МЕДИЦИНА, ЗДОРОВ'Я ТА КРАСА » Лікування в Одесі » Отоларингологія » ЛОР Одеса Ленселище (ЛОР Одеса Ленселище)
ЛОР Одеса Ленселище
Zhanna072 Повідомлення # 1
одеський форум
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 209
Репутація: 0
Статус: Offline
ЛОР Одеса Ленселище


Вітаю, цікавить ЛОР на Ленселищі. Прохання порадити що робити, якщо в мене приглухуватість? Підкажіть контакти і дані грамотного лікаря на основі свого досвіду.
 
Barbara0 Повідомлення # 2
одеський форум
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 122
Репутація: 0
Статус: Offline
Зустрічала я лікаря, який на 100% найкращий у цій медичній класифікації і до кого можна записуватися без страхів за здоров'я. Свого часу мені дуже допомогли.
 
Mountain8 Повідомлення # 3
одеський форум
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 37
Репутація: 0
Статус: Offline
Маєте інформацію, залиште її про цього лікаря.
 
Бетті Повідомлення # 4
одеський форум
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 134
Репутація: 0
Статус: Offline
Уже ділюся з вами це високопрофесійний фахівець - Гурська Тамара Валеріївна.
 
Іванка66 Повідомлення # 5
одеський форум
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 111
Репутація: 0
Статус: Offline
Чула про Гурську Т.В. від багатьох знайомих, але тут довелося і самій до неї звернутися. Людина своєї справи, дуже уважна, приємна у спілкуванні. Підібрала лікування, яке подіяло просто миттєво. Рекомендую.
 
Ніна22 Повідомлення # 6
одеський форум
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 110
Репутація: 0
Статус: Offline
У доньки постійно боліло горло. Доктор Гурська нас обстежила, призначила лікування. Через тиждень їй стало набагато краще. А до цього майже рік мучилися.
 
Юllia Повідомлення # 7
одеський форум
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 126
Репутація: 0
Статус: Offline