ЛОР Одеса Ленселище
|
|
Zhanna072 | Повідомлення # 1 |
Полковник
Група: Користувачі
Статус: Offline
| ЛОР Одеса Ленселище
Вітаю, цікавить ЛОР на Ленселищі. Прохання порадити що робити, якщо в мене приглухуватість? Підкажіть контакти і дані грамотного лікаря на основі свого досвіду.
|
|
| |
Barbara0 | Повідомлення # 2 |
Лейтенант
| Зустрічала я лікаря, який на 100% найкращий у цій медичній класифікації і до кого можна записуватися без страхів за здоров'я. Свого часу мені дуже допомогли.
|
|
| |
Mountain8 | Повідомлення # 3 |
Лейтенант
| Маєте інформацію, залиште її про цього лікаря.
|
|
| |
Бетті | Повідомлення # 4 |
Лейтенант
| Уже ділюся з вами це високопрофесійний фахівець - Гурська Тамара Валеріївна.
|
|
| |
Іванка66 | Повідомлення # 5 |
Лейтенант
| Чула про Гурську Т.В. від багатьох знайомих, але тут довелося і самій до неї звернутися. Людина своєї справи, дуже уважна, приємна у спілкуванні. Підібрала лікування, яке подіяло просто миттєво. Рекомендую.
|
|
| |
Ніна22 | Повідомлення # 6 |
Лейтенант
| У доньки постійно боліло горло. Доктор Гурська нас обстежила, призначила лікування. Через тиждень їй стало набагато краще. А до цього майже рік мучилися.
|
|
| |
Юllia | Повідомлення # 7 |
Лейтенант
| Нам Тамара Валеріївна допомогла 2 рази, коли не зміг допомогти, а навіть погіршив ситуацію ЛОР зі звичайної поліклініки. Лікар уважна, багато розповідає і все-все пояснює, а головне добре лікує!
|
|
| |
Власта | Повідомлення # 8 |
Лейтенант
| Найкращий лікар від Бога, суперпрофесіонал, повернула мене до життя, дуже доброзичлива, людяна. Була у 8 різних лікарів, і тільки Тамара Валеріївна мені допомогла, бачить своїм соколиним оком, що інші не бачать навіть через ендоскоп. Дуже вдячна.
|
|
| |
поліна35 | Повідомлення # 9 |
Лейтенант
| Тамара Валеріївна мені лікування підібрала правильне й ефективне, при тому, що я алергік і від мене відмовилися багато ЛОРів.
|
|
| |
Жюлі | Повідомлення # 10 |
Лейтенант
| Цікавить конкретна інформація як потрапити до цього лікаря?
|
|
| |