Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Одеський форум » РОБОТА В ОДЕСІ » Пошук роботи в Одесі » Робота по спецтальності (Робота по спецтальності)
Робота по спецтальності
gifost Повідомлення # 1
одеський форум
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Зіткнувся з такою проблемою. Не можу знайти роботу за фахом. Сам інженер технолог, було кілька відповідних вакансій, але зарплата залишала бажати кращого. Поділіться своїм досвідом і думками, хто працює за фахом? На яку роботу можна влаштуватися... А то в моєму випадку все більше стає реальною цитата: "Скільки не вчися на технічну спеціальність - завжди є можливість стати менеджером"... Чекаю на вашу допомогу.
 
Олівер Повідомлення # 2
одеський форум
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
З цією ситуацією стикаються багато молодих фахівців... Найчастіше рішення знаходять у перепрофілюванні.

На жаль, але наша держава не має наміру підтримувати молодих фахівців...

Так, шкода, що багатьом доводиться змінювати своє покликання, щоб заробляти гроші
 
Tarakash Повідомлення # 3
одеський форум
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 32
Репутація: 0
Статус: Offline
ти сам по собі, чувак. хоч 10 червоних дипломів зароби - не буде практичних і корисних навичок - ти нікому не потрібен.
 
kubikbob Повідомлення # 4
одеський форум
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 27
Репутація: 0
Статус: Offline
Ну як на мене все рівно, робота в інтернеті не зрівняється з офіційним заробітком, тож що раніше знайти роботу, то стабільнішим буде ваш дохід, а вакансій для будь-якого міста і професії на сайті gorodrabot дуже багато.
 
Lana4512 Повідомлення # 5
одеський форум
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
Репутація: 0
Статус: Offline