Робота по спецтальності
|
|
gifost | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Зіткнувся з такою проблемою. Не можу знайти роботу за фахом. Сам інженер технолог, було кілька відповідних вакансій, але зарплата залишала бажати кращого. Поділіться своїм досвідом і думками, хто працює за фахом? На яку роботу можна влаштуватися... А то в моєму випадку все більше стає реальною цитата: "Скільки не вчися на технічну спеціальність - завжди є можливість стати менеджером"... Чекаю на вашу допомогу.
|
|
| |
Олівер | Повідомлення # 2 |
Рядовий
| З цією ситуацією стикаються багато молодих фахівців... Найчастіше рішення знаходять у перепрофілюванні.
На жаль, але наша держава не має наміру підтримувати молодих фахівців...
Так, шкода, що багатьом доводиться змінювати своє покликання, щоб заробляти гроші
|
|
| |
Tarakash | Повідомлення # 3 |
Сержант
| ти сам по собі, чувак. хоч 10 червоних дипломів зароби - не буде практичних і корисних навичок - ти нікому не потрібен.
|
|
| |
kubikbob | Повідомлення # 4 |
Сержант
| Ну як на мене все рівно, робота в інтернеті не зрівняється з офіційним заробітком, тож що раніше знайти роботу, то стабільнішим буде ваш дохід, а вакансій для будь-якого міста і професії на сайті gorodrabot дуже багато.
|
|
| |
Lana4512 | Повідомлення # 5 |
Сержант
| Згодна, робота в інтернеті не дає ні гарантій, ні стабільності. Знаю з власного досвіду. Тому, коли влаштувалася на нормальну роботу з офіційним оформленням і гідною зарплатою в Цитрус, зітхнула з полегшенням. Так, це вам не вдома за компом сидіти, але воно того однозначно варте.
|
|
| |
Лікаста | Повідомлення # 6 |
Сержант