Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Автомобільний Сервісний Центр "Автоагротехсервіс"
nikitaxxx91 Повідомлення # 1
одеський форум
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня, хотів би запропонувати всім наші послуги в галузі електроніки. Ми знаходимося в Одесі, весь персонал досвідчений, досвід роботи понад 15 років, на всі свої послуги даємо гарантію. Кому стали цікаві подробиці телефонуйте за номером: 0674805067 - Максим або 0934987804 - Микита
Комп'ютерна діагностика вашого авто. Наш сайт stechtuning.com.
1) Доставка і пошук будь-яких ECU (блок управління двигуном) 
2) Адаптація блоків
3) Ремонт іммобілайзерів
4) Вирішення проблем з ЕУР
5) Встановлення сигналізацій
6) EGR - система рециркуляції відпрацьованих газів.
Принцип роботи полягає в поверненні частини вихлопних газів у впускний колектор для їх повторного допалювання.
Здійснюється в сучасних автомобілях за допомогою електромагнітного клапана, керованого ECU.
У разі несправності клапана або коли він забитий сажею проявляються такі симптоми -
- нестабільний холостий хід
- зменшення тягових характеристик
- підвищена витрата палива
- перехід двигуна в аварійний режим
- індикація помилок на зчитуванні приладів
У цьому разі необхідно або відремонтувати систему (замінити або почистити клапан, відремонтувати проводку чи блок керування) або фізично від'єднати систему від автомобіля і перепрограмувати ECU.
7) Чіптюнігом називають модифікацію програми управління, за якою працює комп'ютер (ECU) двигуна.
Способи для цього існують різні - від перепрограмування через діагностичний роз'єм автомобіля, до (особливо це стосується сучасних машин) зняття і розкриття блоку управління для роботи на столі.
За результатами одержуваного ефекту чипи діляться на дві категорії:
- чіпи для автомобілів з турбінами або іншими компресорними установками;
- чіпи для автомобілів з вільним всмоктуванням, тобто без компресії повітря.
В автомобілях із вільним всмоктуванням (без наддуву) можна зазвичай збільшити потужність до 10% і на 8-12% крутний момент, модифікувавши основні параметри. З точки зору господаря автомобіля розумно поєднати механічну модифікацію з електронною. За відносно простих комбінацій (напр., спортивний розподільний вал із відповідним чином підібраним чипом, прямоточна вихлопна система, холодний впуск повітря тощо) можна збільшити потужність і момент більш ніж на 15%. Витрата палива залишиться без зміни або трохи знизиться за рахунок підвищення ефективності роботи мотора.
В автомобілях з турбіною (як дизелях, так і бензинових), застосовуючи відповідний чіп, можна досягти збільшення потужності та моменту на 20 - 30%. Витрата пального знижується приблизно на 5% для турбодизелів і збільшується майже на 10% для бензинових двигунів із турбонаддувом.
8) Airbag Crash Service
Якщо у Вас спрацювали подушки безпеки або Ви купили машину з лампочкою SRS (AirBag), яка постійно світиться, - не обов'язково міняти блок управління подушками на новий. Приїжджайте до нас і ми приберемо інформацію про спрацьовування і повністю налаштуємо Вам систему.
9) Ремонт блоків авто
10) Перевірка характеристик вашого авто на стенді.
11) Проведення перепрошивки авто під Euro 2
12) Русифікація, оновлення карт заводських навігаційних систем.
13) Сажові фільтри (DPF) це пристрої, що встановлюються у вихлопній системі автомобіля і служать для видалення з відпрацьованих газів дизельних двигунів твердих частинок. Вони являють собою металевий циліндр, заповнений спеціальним жаростійким керамічним матеріалом з комірчастою структурою, здатною затримувати дрібні частинки сажі.
Блок керування двигуном відстежує кількість сажі, пропускну спроможність фільтра, його температуру та за потреби запускає процес регенерації, в результаті якого фільтр очищується.
На жаль, настає момент, коли регенерація не може впоратися зі ступенем заповненості сажового фільтра.
Основними симптомами цього є
- зниження тяги мотора
- димність вихлопних газів
- збільшена витрата палива
- збільшення рівня моторного мастила в двигуні за рахунок потрапляння в нього солярки
- поява візуальної сигналізації на панелі приладів
- перехід роботи двигуна в аварійний режим (обороти не вище 3000)
У цьому разі існують два способи розв'язання проблеми - заміна сажового фільтра або його видалення.
У першому випадку після заміни необхідно перезапустити систему автомобіля, зазначивши, що фільтр було замінено, і стерти помилку з блоку керування.
У другому варіанті необхідне його фізичне видалення і перепрограмування блоку управління двигуном під параметри - без сажового фільтра.
Ми можемо Вам допомогти в будь-якому випадку.
14) TDI BOX є цифровим модулем, що служить для збільшення потужності сучасних дизельних двигунів (TDI, CDI, HDI, TDCI, JTD, CRDI, 4D-D і т.д.)
ЯК ПРАЦЮЮТЬ БОКСИ І ЯКА ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ
TDI BOX
Цифровий модуль - це вид електронного пристрою, інстальованого на лінії управління і вимірювання даних паливного насоса в двигунах TDI, або ланцюга датчика тиску палива в системах COMMON RAYL.
Мікропроцесор, що міститься в них, за значного збільшення навантаження збільшує віддачу палива за допомогою команд безпосередньо через керування насосом.
Регулюється залежно від оборотів і навантаження кут уприскування палива і надув.
Вносячи незначні короткочасні зміни, наприклад, збільшуючи надув на 0,1- 0,15 бару, TDI BOX покращує роботу двигуна за різних навантажень і збільшує його потужність на 15-30%, а крутний момент до 40%.
Нові цифрові модулі виконані за технологією ADPS - "Advanced Digital Processing System" - це означає, що всі його елементи не змінюють своїх параметрів при будь-яких коливаннях температури протягом тривалого часу
і завжди безвідмовно керують Вашим двигуном.
Десять тисяч разів на секунду мікропроцесор модуля обраховує нову стратегію керування, підлаштовуючи її під Ваші бажання, водночас охороняючи двигун від перевантаження і зносу.
Пропонований асортимент охоплює практично всі турбодизелі, що випускаються.
Ми Чекаємо на Вас.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: