nikitaxxx91 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| Доброго дня, хотів би запропонувати всім наші послуги в галузі електроніки. Ми знаходимося в Одесі, весь персонал досвідчений, досвід роботи понад 15 років, на всі свої послуги даємо гарантію. Кому стали цікаві подробиці телефонуйте за номером: 0674805067 - Максим або 0934987804 - Микита Комп'ютерна діагностика вашого авто. Наш сайт stechtuning.com. 1) Доставка і пошук будь-яких ECU (блок управління двигуном) 2) Адаптація блоків 3) Ремонт іммобілайзерів 4) Вирішення проблем з ЕУР 5) Встановлення сигналізацій 6) EGR - система рециркуляції відпрацьованих газів. Принцип роботи полягає в поверненні частини вихлопних газів у впускний колектор для їх повторного допалювання. Здійснюється в сучасних автомобілях за допомогою електромагнітного клапана, керованого ECU. У разі несправності клапана або коли він забитий сажею проявляються такі симптоми - - нестабільний холостий хід - зменшення тягових характеристик - підвищена витрата палива - перехід двигуна в аварійний режим - індикація помилок на зчитуванні приладів У цьому разі необхідно або відремонтувати систему (замінити або почистити клапан, відремонтувати проводку чи блок керування) або фізично від'єднати систему від автомобіля і перепрограмувати ECU. 7) Чіптюнігом називають модифікацію програми управління, за якою працює комп'ютер (ECU) двигуна. Способи для цього існують різні - від перепрограмування через діагностичний роз'єм автомобіля, до (особливо це стосується сучасних машин) зняття і розкриття блоку управління для роботи на столі. За результатами одержуваного ефекту чипи діляться на дві категорії: - чіпи для автомобілів з турбінами або іншими компресорними установками; - чіпи для автомобілів з вільним всмоктуванням, тобто без компресії повітря. В автомобілях із вільним всмоктуванням (без наддуву) можна зазвичай збільшити потужність до 10% і на 8-12% крутний момент, модифікувавши основні параметри. З точки зору господаря автомобіля розумно поєднати механічну модифікацію з електронною. За відносно простих комбінацій (напр., спортивний розподільний вал із відповідним чином підібраним чипом, прямоточна вихлопна система, холодний впуск повітря тощо) можна збільшити потужність і момент більш ніж на 15%. Витрата палива залишиться без зміни або трохи знизиться за рахунок підвищення ефективності роботи мотора. В автомобілях з турбіною (як дизелях, так і бензинових), застосовуючи відповідний чіп, можна досягти збільшення потужності та моменту на 20 - 30%. Витрата пального знижується приблизно на 5% для турбодизелів і збільшується майже на 10% для бензинових двигунів із турбонаддувом. 8) Airbag Crash Service Якщо у Вас спрацювали подушки безпеки або Ви купили машину з лампочкою SRS (AirBag), яка постійно світиться, - не обов'язково міняти блок управління подушками на новий. Приїжджайте до нас і ми приберемо інформацію про спрацьовування і повністю налаштуємо Вам систему. 9) Ремонт блоків авто 10) Перевірка характеристик вашого авто на стенді. 11) Проведення перепрошивки авто під Euro 2 12) Русифікація, оновлення карт заводських навігаційних систем. 13) Сажові фільтри (DPF) це пристрої, що встановлюються у вихлопній системі автомобіля і служать для видалення з відпрацьованих газів дизельних двигунів твердих частинок. Вони являють собою металевий циліндр, заповнений спеціальним жаростійким керамічним матеріалом з комірчастою структурою, здатною затримувати дрібні частинки сажі. Блок керування двигуном відстежує кількість сажі, пропускну спроможність фільтра, його температуру та за потреби запускає процес регенерації, в результаті якого фільтр очищується. На жаль, настає момент, коли регенерація не може впоратися зі ступенем заповненості сажового фільтра. Основними симптомами цього є - зниження тяги мотора - димність вихлопних газів - збільшена витрата палива - збільшення рівня моторного мастила в двигуні за рахунок потрапляння в нього солярки - поява візуальної сигналізації на панелі приладів - перехід роботи двигуна в аварійний режим (обороти не вище 3000) У цьому разі існують два способи розв'язання проблеми - заміна сажового фільтра або його видалення. У першому випадку після заміни необхідно перезапустити систему автомобіля, зазначивши, що фільтр було замінено, і стерти помилку з блоку керування. У другому варіанті необхідне його фізичне видалення і перепрограмування блоку управління двигуном під параметри - без сажового фільтра. Ми можемо Вам допомогти в будь-якому випадку. 14) TDI BOX є цифровим модулем, що служить для збільшення потужності сучасних дизельних двигунів (TDI, CDI, HDI, TDCI, JTD, CRDI, 4D-D і т.д.) ЯК ПРАЦЮЮТЬ БОКСИ І ЯКА ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ TDI BOX Цифровий модуль - це вид електронного пристрою, інстальованого на лінії управління і вимірювання даних паливного насоса в двигунах TDI, або ланцюга датчика тиску палива в системах COMMON RAYL. Мікропроцесор, що міститься в них, за значного збільшення навантаження збільшує віддачу палива за допомогою команд безпосередньо через керування насосом. Регулюється залежно від оборотів і навантаження кут уприскування палива і надув. Вносячи незначні короткочасні зміни, наприклад, збільшуючи надув на 0,1- 0,15 бару, TDI BOX покращує роботу двигуна за різних навантажень і збільшує його потужність на 15-30%, а крутний момент до 40%. Нові цифрові модулі виконані за технологією ADPS - "Advanced Digital Processing System" - це означає, що всі його елементи не змінюють своїх параметрів при будь-яких коливаннях температури протягом тривалого часу і завжди безвідмовно керують Вашим двигуном. Десять тисяч разів на секунду мікропроцесор модуля обраховує нову стратегію керування, підлаштовуючи її під Ваші бажання, водночас охороняючи двигун від перевантаження і зносу. Пропонований асортимент охоплює практично всі турбодизелі, що випускаються. Ми Чекаємо на Вас.
|
|
| |