Мандрівник | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 28
Статус: Offline
| Україна 2014-15. Прості відповіді на непрості запитання. Частина 5. Президент плюс Рада, плюс Уряд, мінус Народ. або:
Українська трагедія,- як результат пост-майданних помилок Керівництва Держави. 1/. Велика політика в Україні робиться в напівсекретному від Народу порядку! Однією з головних недоробок нинішнього керівництва нашою Державою, - вважаю повне забуття тієї роботи, яку раніше іменували "ідеологічною". А простіше, у нас майже відсутні офіційні обґрунтовані роз'яснення прийняття нових Законів і ОФІЦІЙНІ коментарі у сфері вже здійснених в Україні недавніх історичних подій і фактів у становленні країни. Народ не знав і сьогодні не знає:
- офіційно сформульованого роз'яснення про те, що ж сталося - в історичному аспекті - в країні з листопада 2013 року до сьогодні і що бачиться керівництву Держави в найближчій і подальшій перспективі - через 5-10-20-30 розвитку України;
- офіційного обґрунтування ухвалення Радою 9 квітня 2015 року Закону України "Про правовий статус і вшанування пам'яті учасників боротьби за незалежність України у ХХ столітті";
- історичної необхідності вступу /або не вступу, перебування поза блоками/ України до НАТО;
- історичної необхідності заборони Компартії України;
- ін. питання.
З таких питань Керівництво Держави має розробляти короткі офіційні документи, які доводяться до керівництва регіонів. А через них до органів самоврядування, ВНЗ, шкіл і підприємств. В іншому випадку, таку роботу будуть проводити І ПРОВОДЯТЬ спецслужби і ЗМІ відомих держав по відкритих для всіх засобах масової інформації, але в інтересах своїх держав. 2/.Політичні та організаційні "ляпи" органів законодавчої та виконавчої влади Держави, що призвели до втрати Криму і до недозволеного затягування терміну Громадянської війни в Україні. - "безімпічментне" усунення з посади президента Януковича в лютому 2014 року;
- стратегічно не обґрунтована спроба скасування Закону України "Про мовну політику..." у лютому 2014 року;
- бойове "не висування" формувань Збройних Сил України із західних і центральних регіонів Держави на початку березня 2014 року на територію Кримського півострова;
- відсутність єдиноначальності в управлінні всіма збройними формуваннями України, що перебувають у зоні АТО з березня 2014 року по травень 2015 року;
ін.
3/. Як можна нівелювати вільні чи не вільні "політичні ляпи" Керівництва демократичної Держави України?
Кожен громадянин України зобов'язаний виконувати законодавство і розпорядження Керівництва Держави. І все ж, як показує світовий досвід розвитку молодих демократичних держав, деякі нові закони Держави так само, як і розпорядження Уряду, можуть ухвалюватися і виникати не на благо Народу, але тільки на користь окремих партій або великих буржуазних корпорацій. У цьому плані систематичне й обов'язкове проведення загальнодержавних референдумів з можливо спірних питань політичних устремлінь народу паралельно і в терміни проведення обов'язкових виборних компаній у Державі, має істотно знизити відсоток навмисних і випадкових помилок центральних законодавчих і виконавчих органів. Пропонується винести на Всеукраїнський Референдум паралельно з виборами до органів місцевої влади в жовтні 2015 року такі питання:
а). Закон України "Про мовну політику...".
б). Закон України "Про правовий статус та вшанування пам'яті учасників боротьби за незалежність України у ХХ столітті".
в). Про відзначення дня Перемоги 8 або 9 травня, про виключення з офіційного вжитку поняття "Велика вітчизняна війна".
г). Щодо вступу до НАТО або статусу політичного і військового нейтралітету України.
д). Про розформування фракції компартії України в Раді.
е). Про рух Держави до Євросоюзу.
Ж). Про заборону компартії України. 4/.Систематичні Референдуми - не панацея, але конкретика і реалізм демократії в політичному житті. Систематичне проведення чесних всенародних референдумів дозволить: - Верховній Раді у своїй діяльності постійно спиратися на волю свого Народу; - формувати в Раді політичний рейтинг фракцій за "народністю" внесених ними законів на розгляд; - дасть змогу кожному державному чиновнику обґрунтовано роз'яснювати діяльність керівництва Держави відповідно до волі народу; - створить передумови всеукраїнської політичної єдності регіонів на основі безумовної згоди в легітимності підтримки всенародної думки меншістю Народу; - ускладнить лобіювання "лівих" (антиукраїнських) законів через можливості їх всенародного розгляду; - підвищить активність Народу щодо безпосередньої участі у виборах на тлі Всенародних референдумів; підвищить тлі Всенародних референдумів.
|
|
| |
Picachup | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| Центрадьное керівництво Держави не в змозі вирішити проблеми українського народу!
|
|
| |