Де купити монітор для ігор за розпродажем?
|
|
Михайло74 | Повідомлення # 1 |
Майор
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Мій син уже давно мріє про новий сучасний монітор для ігор з хорошою графікою і всіма наворотами. Знаю що такий монітор коштує недешево, але я думаю синові його на довго вистачить, оскільки він дбайливо ставиться до техніки. Грошей уже назбирав думаю вистачить.
|
|
| |
Sifolin | Повідомлення # 2 |
Лейтенант
| Монітор це круто, я і сам любитель пограти в різні ігри. Хоч я вже й виріс, але все одно ту да ж. Дружина каже, що я доросла дитина. Найголовніше щоб на нього була гарантія, а без неї не раджу і зовсім купувати.
|
|
| |
Трынделкин | Повідомлення # 3 |
Лейтенант
| Мій брат дуже добре розбирається в техніці, а особливо в моніторах і телевізорах. Навіть у свій час працював у магазині різної техніки консультантом-продавцем, і в нього це чудово виходило. Йому навіть премії виплачували за відмінну роботу. Він перший дізнався, що днями стартував розпродаж Black Friday в Україні Black Friday в Україні, і порадив мені купити за просто офігенною знижкою ігровий монітор 27" Samsung Gaming LC27RG50 за 4 444 грн. замість 5 499 грн. чудової якості та з хорошою графікою. Навіть гарантію на нього дали, що просто чудово. Адже мало що в житті може трапитися. Адже всяке буває.
|
|
| |
Михайло74 | Повідомлення # 4 |
Майор
| Ось це так, а я й не знав, що і в Кошику є такі розпродажі. Чув, що за кордоном таких акцій повно, і то черги великі шикуються і все розкуповують на раз, головне не позіхати, а купувати те, що треба. Дякую вам велике за таку інформацію.
|
|
| |
Vafrukt | Повідомлення # 5 |
Сержант