Ендоскопічне видалення поліпів шлунка в Одесі відгуки
|
|
Андріана | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Ендоскопічне видалення поліпів шлунка в Одесі відгуки
Доброго дня, шановні форумчани! Підкажіть, де найкраще видаляти поліпи шлунка ендоскопічно і чи можете ви порекомендувати досвідченого лікаря?
|
|
| |
Томка | Повідомлення # 2 |
Рядовий
| Я зверталася до Леніка Руслана Григоровича для проведення ендоскопічного видалення поліпів шлунка, і можу сказати, що була дуже задоволена результатом. Процедура пройшла гладко, безболісно, а сам лікар дуже професійний. Рекомендую його всім, хто зіткнувся з подібною проблемою!
|
|
| |
Гелія | Повідомлення # 3 |
Рядовий
| Я теж звертався до Леніка Руслана Григоровича з приводу поліпів шлунка. Він справді чудовий фахівець, чуйний і уважний. Результат перевершив мої очікування. Сміливо можу порекомендувати.
|
|
| |
Жозефіна | Повідомлення # 4 |
Сержант
| У Леніка Руслана Григоровича - золоті руки! Я теж звертався до нього з проблемою поліпів шлунка, і він впорався з нею на відмінно. Професіоналізм і турбота про пацієнта на вищому рівні.
|
|
| |
Дебора | Повідомлення # 5 |
Рядовий
| Підкажіть, де приймає цей лікар?
|
|
| |
Томка | Повідомлення # 6 |
Рядовий
| Ленік Руслан Григорович приймає на Валиховський провулок 3, перше хірургічне відділення та вул. Малиновського 61, МКЛ № 10, відділення ендоскопії та малоінвазивної хірургії. Перевірено на особистому досвіді!
|
|
| |
Іда | Повідомлення # 7 |
Рядовий
| Я не можу натішитися Леніку Руслану Григоровичу! Він не тільки професіонал своєї справи, а й людина із золотим серцем. Дуже вдячний йому за допомогу!
|
|
| |
Ілона25 | Повідомлення # 8 |
Сержант
| Приєднуюся до всіх позитивних відгуків про Леніка Руслана Григоровича. Він справді справжній професіонал, і я вдячний йому за якісне обслуговування.
|
|
| |
Краля | Повідомлення # 9 |
Сержант
| Я теж хочу записатися до Леніка Руслана Григоровича, можете поділитися його контактним номером телефону?
|
|
| |