Боулінг клуби в Одесі
|
|
Nesterenko | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Які боулінг клуби в Одесі подобаються Вам?!
Боулінг клуби Одеси дуже різні, є мінуси і є плюси, мені цікава Ваша думка... Я сам любитель, можна так сказати, завсідник боулінг клубів в Одесі. Мені взагалі подобається боулінг-клуб Одеси - "Сфера СВ". Клуб обладнаний на вищому рівні європейською фірмою VPS ес, також там є дві доріжки з бортиками для дітей. Знаходиться за адресою: місто Одеса, вул. Кометська 24/б, кут. Банного провулка, а ось телефон їхній не пам'ятаю...
|
|
| |
ADONIS | Повідомлення # 2 |
Лейтенант
| Цитата Nesterenko ( ) Боулінг клуби Одеси дуже різні, є мінуси і є плюси, мені цікава Ваша думка...Я сам любитель, можна так сказати, завсідник боулінг клубів в Одесі. Мені взагалі подобається боулінг-клуб Одеси - "Сфера СВ". Клуб обладнаний на вищому рівні європейською фірмою VPS ес, також там є дві доріжки з бортиками для дітей. Знаходиться за адресою: місто Одеса, вул. Кометська 24/б, кут. Банного провулка, а ось телефон їхній не пам'ятаю... Мені подобається боулінг клуб в Одесі під назвою "Семь звезд", сервіс супер, доріжки теж... До речі, порівняно з боулінг-клубом "Сфера СВ", у боулінг-клубі "Сім Зірок" лише дві доріжки з дитячими бортами, а в боулінг-клубі "Семь Звезд" такі всі! Адреса боулінгу "Семь Звезд" місто Одеса, Польський узвіз 15
|
|
| |
Milena | Повідомлення # 3 |
Сержант
| Не розумію в чому задоволення в штовханні важкого м'яча і в очікуванні, що він зіб'є всі кеглі....
|
|
| |
truestr | Повідомлення # 4 |
Рядовий
| так відмінно Додано (03.11.2013, 15:21) --------------------------------------------- так відмінно
|
|
| |
Metr | Повідомлення # 5 |
Підполковник
| Цитата Milena ( ) Не розумію в чому задоволення в штовханні важкого м'яча і в очікуванні, що він зіб'є всі кеглі.... не знаю, як на мене дуже захоплива гра, особливо великою компанією!
|
|
| |
Magento | Повідомлення # 6 |
Сержант
| У Папошоні зазвичай із дитиною граємо.
|
|
| |